Friday, May 2, 2008

Bigger is better!

Her gik jeg og troede, jeg var rimeligt godt kørende i "lir" - eller accessories, som det hedder på nudansk - lige indtil jeg opdagede en hjemmeside, hvor man HELT GRATIS (!) kan følge med i stort set alle de serier der er blevet sendt på TV gennem de sidste 5-8 år.

Og i starten, da jeg kun så "Family guy" var det da ok at se det på min mac's 12" skærm, bevares, for det er sgu ikke lige frem finkultur eller lækker kameraføring man går glip af i den serie!
Men da jeg så blev anbefalet at kigge lidt nærmere på serien "Lost", stod det efter kun tre afsnit klart, at 12" ikke er nok, hvis man vil have det fulde - eller i hvert fald et lidt bedre - udbytte.

Og så var det jeg tænkte: "Man må kunne få fat i noget, så man kan se det på TV!"

Det tog ca. 5 minutter at finde frem til dét, jeg skulle bruge! Beviset ses på billedet ovenfor, der viser, om end i noget mørke nuancer, mit skærmbillede sendt til mit (faktisk er det konens) 32" Phillips!

Alt sammen klaret for lidt over kr. 300,- (jeg havde brug for et LANGT S-video kabel!)
Det eneste problem er så bare, at det er et næsten 10 år gammelt TV, der derfor ikke har verdens skarpest billede.

Men HEY - det er mit skærmbillede i 32"!

3 comments:

Michella-Bella said...

Hey hey hey..
Deler du din hemmelighed med os (læs: mig ;o)

Michella-Bella said...

Du skriver:

"Man må kunne få fat i noget, så man kan se det på TV!"

Det tog ca. 5 minutter at finde frem til dét, jeg skulle bruge!

Jeg spørger: "Deler du din hemmelighed"?

Evil Franz said...

Jeg har nu linket til steder hvor man kan finde gearet.

Det er vidst lettere end at prøve at forklare hvad det er (i hvert fald for mig...)