Tuesday, July 1, 2008

JAI - Ny telefon... II

Jeg kunne da ærligt talt heller ikke forstå....

I dag, da jeg lettere sur var ved at pakke min nyerhvervede multifunktionsmobiltelefon sammen i æsken igen, og sætte mig op til mødet med en TOTALT uforstående oversmart sælger, der dybest set ikke ved hvad han taler om (læs om typen her), tænkte jeg: "Ej, den SKAL sgu lige ha en chance til!"

Så jeg tændte den, tog en dyb indånding, lagde den fra mig, hældte en kop kaffe op, og tog den så op igen, og valgte kamerafunktionen...

OG FRYD!

Det virkede!

Og set i bakspejlet var jeg i virkeligheden nok for ivrig og utålmodig da jeg prøvede sidst, sent i aftes. Det er i hvert fald den forklaring, jeg prøver at overbevise mig selv om, er den rigtige!
Jeg tog jo ikke lige højde for, at den kører med et Symbian OS, og at den derfor har harddisklignende indvolde, som selvfølgelig lige skal have tid til at vurdere situationen inden den giver sig i kast med noget - lige som en computer. Men med det i tankerne, virker alt som det skal.

Og er det så et flagskib?

JA FOR SMÅ SATAN DA!

Har nu rodet med den i små 3 timer, og jeg har ikke nået at prøve det kvarte af de funktioner den har! Indtil videre er det sjoveste (ud over, den kan hoppe på wifi-netværk) at den har en visitkortscannefunktion, som aktiveret automatisk scanner et visitkort og læser de første linjer og gør dem til navnet på en ny kontaktperson. For mig FULDSTÆNDIGT ubrugeligt, men virkeligt underholdende!

No comments: