Monday, July 14, 2008

Teknologisk middelalder


Lige nu er jeg på sommerferie!
Eller SOMMER er måske så meget sagt, men i hvert fald ferie. Og den holder jeg endnu engang i verdens, eller i hvert fald Danmarks, største udørk; Klitmøller (hjemmesiden siger ALT!).

Det er så langt væk fra andre mennesker, at man uden blusel tager kr. 8,- for én liter mælk i byens ENESTE indkøbsmulighed!

Og det er så langt væk, at mit nyerhvervede mobile bredbånd ikke virker. I hvert fald ikke i følge min udbyder, 3.

MEN - den trofaste læser vil vide, at jeg ikke nødvendigvis hopper på den slags påstande - bare sådan uden videre.

Og faktisk - i ikke alt for overskyet vejr og fra ÉN bestemt plads på stuebordet (UDEN PIS! ÉT STED!!!) kan man få et ultra lille signal igennem!

Og selom det sætter en tilbage til 56 kbps og 128 kbps modemsernes (ja, hvad tror DU de hedder i flertal??) tid, så er det alligevel bedre end hvad jeg var blevet stillet i udsigt!

No comments: