Monday, March 9, 2009

Jeg er i den forkerte branche!

I dag kunne man læse denne artikel på DR's hjemmeside:

115 millioner for

konsulentarbejde


Hvis du ikke gider klikke dig videre, kan jeg da godt afsløre, at det handler om, at den svenske hær har købt konsulentbistand der var så dyr, at det endte med, at de måtte købe sig ud af kontrakten igen. Lidt ligesom den gang med den danske hær og "Tårnfalken".

Men så var det bare jeg tænkte: "Det er sgu den forkert branche du har valgt"!

Bevares, jeg ved da godt, at det ikke lige er inden for det pædagogiske område, man henter Danmarks største lønninger - med mindre man sidder på RUC og laver fuldstændig uanvendelig, statsstøttet forskning.
Men alligevel! Jeg ville skulle have et arbejdsliv på godt 383 ÅR (!) før jeg ville have hevet et tilsvarende beløb hjem!

Det er sgu noget længere end jeg har planlagt...

No comments: