Thursday, September 10, 2009

Endnu et udlandsophold - endnu et hotel


Selvfølgelig, fristes man næsten til at sige.

Da det var første gang, jeg rigtig var i byen, havde jeg prioriteret at mit overnatningssted skulle være i rimelig afstand fra det sted, konferencen skulle afholdes.
Det viste sig oven i købet at være et rigtigt billigt sted, så det var jo meget godt. Faktisk kostede det mig kun ca. 200€ for 3 overnatninger, så ret meget billigere findes det vel ikke? (Det faktum, at det faktisk ikke er et hotel, men et "Residència" har sikkert en del af æren for den lave pris)

Det kan godt være, jeg på nogle områder prioritere lidt underligt, men når det kommer til overnatning, så har jeg simpelthen sovet på for mange "single rooms" gennem tiden til at jeg gider bruge min tid på det. Så dette værelse var selvfølgelig et dobbeltværelse (altså - tiltænkt 2 personer), så i virkeligheden, hvis jeg havde haft en rejsekammerat, havde de tre overnatninger kun kostet mig 100€
Som jeg tidligere har skrevet - Barcelona er en billig by!

Og hvordan var det så, hotellet?

Det var godt!
Det var nyt, værelserne var store og rene, og de ansatte var venlige og hjælpsomme. Eneste minus var, at døren ud til en stor svalegang, der løb langs hele bygningen, ikke kunne åbnes.

Og selv om der ikke er restaurant i traditionel hotel forstand (der var et rum, hvor man kunne spise morgenmad), så kan stedet absolut anbefales!

No comments: