Tuesday, September 1, 2009

Hotelanmeldelse


Så er beskrivelsen af min Paristur ved at nå sin afslutning. Heldigvis, tænker du måske, men hey - det er frivilligt om du læser med!

Sædvanen tro, vil jeg harsellere lidt over det hotel, jeg mere eller mindre frivilligt havde valgt at indkvartere mig på. Det var sådan rimeligt billigt. Ikke efter en almindelig skala fra "billigt" til "dyrt", men efter den særlige skala der gælder for Paris, og som går fra "smådyrt" til "hold nu kæft, det er der sgu da ingen der vil gi!"

Så egentlig vidste jeg jo godt, der ikke var tale om Ritz. Alene det faktum, at det var placeret helt ude i 18. arondicement bør give et hint om kvaliteten.
På billedet ses HELE værelset - med undtagelse af et badeværelse på ca. 1,5 X 1,5 meter (jo jo - det er skam et "dobbeltværelse").

Og prisen?
Lige på den gode side af 100 €

Pr. nat!

(Men stadig 8100 € BILLIGERE end en nat på Crillon....)

No comments: